zondag 30 september 2012

I'm alive!

Hi people!

Sorry, sorry, sorry. Ik heb ontzettend lang niets gepost. En dat is natuurlijk heel stom. Het klinkt cliché maar ik was te druk met school en had te weinig motivatie. Ik zie dat mijn aantal followers ook al is gedaalt en dat is jammer. Vanaf nu zal ik weer meer gaan plaatsen!

De laatste 2 weken dat ik niet heb gepost was ik veel ziek. En had ik veel toetsen. Ik merk soms ook dat ik erg inspiratieloos ben voor een nieuw artikel. Maar mijn droom is en blijft om een bekende blogger te worden, dat lijkt me zo leuk. Schrijven en vloggen voor mensen die het leuk vinden om naar te kijken en te lezen.

Dikke knuf, Jennifer.

Wil je me een handje helpen? Of heb je ideën? Laat het achter in een reactie.

2 opmerkingen:

  1. heey schat

    blij om te horen dat je nog leeft
    en ik weet school is zo zwaar en ik heb wel een leuk idee voor je maar stuur dat wel via msn

    kusjes IJSlieke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey! Ik ben benieuwd naar een post! liefs.

    BeantwoordenVerwijderen

Love to get a comment!