zondag 2 september 2012

Random news/update

Hello!

Sorry, het is zo ontzettend lang geleden dat ik heb geblogd. En ik had me zo voorgenomen meer te gaan bloggen. Maar dat vind ik eerlijk gezegd lastig. Omdat je toch voor 'mensen' wil bloggen, en wilt dat mensen het leuk vinden. Ook ben ik erg aan het wisselen van layout en schrijfonderwerpen.


En.. de scholen zijn weer begonnen! Alle mensen die nog naar school gaan zijn weer het deprimerende wereldje ingerolt. Een troost, ik leef met je mee. Ik ben nu naar de 3e klas, havo/vwo gegaan. Echt veels te veel huiswerk, maar ik moet niet klagen want er zijn mensen die het veel zwaarder hebben! Mijn vakantie was trouwens erg leuk. Ik weet nu zeker dat reizen een hobby van me is. Erg bruin ben ik in Kreta niet geworden!

Morgen ga ik mijn best doen een part 2 van de random vragen te posten. Mijn welgemeende excuses voor het lange 'niet bloggen.' Ik hoop dat ik mijn blog beter kan maken en leuker voor jullie. Later ga ik ook zeker vloggen, want ik ga doorzetten.

Genoeg over mij. Hoe was jou vakantie? En wat wil jij zien op mijn blog? Laat het me weten, mijn blog word mooier, ik beloof het je.

Veel Liefs,

1 opmerking:

  1. Yaaay she's back! Congrats on the 15 followers :D Je blog ziet er super uit :)

    x
    thetrainwreckdiaries.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen

Love to get a comment!