dinsdag 11 september 2012

Ziek of brak zijn.. wat te doen?

Hoi mensen, ik heb geen idee of jullie het interessant vinden om dit te lezen, maar ik hoop het wel.
Ik ben gister heel erg ziek geworden, vandaar dat ik nu brak op de bank lig. Koorts, griep, van alles. Ik voel me vaak schuldig als ik ziek ben, tegenover mezelf. Want dan mis ik veel lessen en moet ik thuis bovenop mijn ziekheid nog veel huiswerk maken.. Nee echt, ziek zijn zuigt.

Maar wat doe je als je ziek bent? Ik denk dat je in ieder geval niet vroeg op moet gaan staan, moet gaan werken of wat dan ook. Dat deed ik namelijk vroeger, maar nee dat heeft echt geen zin.















Wat bij mij altijd wel helpt:
-Slaap lekker uit
-Neem een douche/bad
-Ga slapen, relaxen, lezen, lekker uitzieken.
-Maskertje op
-Heel veel thee
-Heel veel paracetamols
-Een rondje lopen (Als je daar de energie voor hebt..)
-Nog meer slapen
-Niets doen en naar buiten staren
-Films kijken

Ok Ok, de beste tips zijn het misschien niet maar voor mij helpt het wel, meestal. Ik denk dat ik vanavond in ieder geval nog wel aan mijn huiswerk toe kom, misschien..

Ik wou jullie even bedanken, want mijn blog is nu al ietsjes bekender en daar word ik blij van haha. Ik hoop dat jullie zo'n deprimerende post ook leuk vonden om een keer te lezen, en als je een keer ziek bent, lees je hem dan nog even terug?

Wat doe jij meestal als je ziek bent?

3 opmerkingen:

  1. thanks voor je lieve reactie! Tuurlijk volg ik je terug, je schrijft echt leuke posts!

    Tsja, wat doe ik als ik ziek ben? Zo veel mogelijk blogs lezen eigenlijk:P en als ik brak ben wil ik alleen maar slapen:P maar handige tips hoor:D
    xx
    Discover my Stylish Confessions! ♥
    GIVEAWAY! ♥



    BeantwoordenVerwijderen
  2. Sure! Ik volg je. Handige post! Ik heb nu helemaal zin om gewoon te relaxen.. Liefs :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. heyhey,
    ik was vandaag ook ziek, gister ook al.. BALENNNN =(
    k kan er echt niet tegen om 2 dagen thuis niks te doen, dat kan ik niet.
    meestal slaap ik gewoon, en dan af en toe mn laptop erbij pakken of een gezellig filmpje kijken. ideale ziekte-dag is met regen en storm weer, lekker in bedje liggen met een filmpje erbij. =)
    echt een leuke blog!

    BeantwoordenVerwijderen

Love to get a comment!