zondag 15 juli 2012

Relax..

Hi!

Ik wil even beginnen met een onzinnig artikeltje-dingetje, rond dit tijdstip ja, vraag me niet waarom.
Ik had deze week ineens super veel stress, niet normaal. Want het is vakantie en ja, ik moest nog zó ontzettend veel doen, vanalles, koffers inpakken, naar allemaal famillieleden en vrienden. Eigenlijk niet zo stressvol zou je zeggen. Achteraf gezien viel het ook reuze mee.

Maar goed, op dat soort momenten is het goed om even tijd voor jezelf te nemen. Te ontspannen, chillen, relaxen, hoe je het ook wilt noemen. Dus ik ging naar de supermarkt om een pak browniemix te kopen, en aardbeien, en perzikken. Ja, lekker.



Mijn smoothies mislukken altijd dus erg positief was ik niet. Maar ik heb gewoon een goed brownie-ding gemaakt en een lekkere smoothie. Die ik naar binnen kletterde, terwijl mijn voetjes dompelden in een voetenbadje en ik mijn nagels lakte. Kijk, daar word ik nou chill van. Het voelde even als vakantie.

Want voor mij voelde het niet als vakantie door dit vreselijke weer! Maar gelukkig ga ik over een paar weken naar Kreta. (:

Fijne vakantie!

Byee! X

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Love to get a comment!