donderdag 19 juli 2012

Smoothie time!

Hi!!

In mijn vorige artikel over vakantie kon je al een paar tipjes lezen om de zomer zelf een beetje te creeeren. Goed nieuws voor thuisblijvers: het schijnt lekker weer te worden volgende week. (:

Maar even wat anders. Het leek me leuk om een recept voor lekkere smoothies te kopen. Aangezien die heel zomers zijn, vol vitaminen en zaligheid. Je kan dit met veel soorten fruit doen, het is het fijnste als je zelf een blender hebt. Volgens mij kan het ook met een staafmixer.

 



Nodig:
1 banaan
1 grote hand vol aardbeien
1 kopje vanilleyoghurt
een halve kop melk
een halve kop sinaasappelsap

Dit doe je allemaal in de blender. Als je denkt dat het klaar is en alle stukken zijn vloeibaar geworden dan kan je het inschenken. Het recept hierboven is goed voor ongeveer 3 glazen van 250 ml smoothie. Het is heel erg gezond en lekker. Je kunt, zoals ik al zei kan je bijvoorbeeld de banaan vervangen door een aantal kiwi's als je dat lekkerder zou vinden!

Ik hoop dat jullie van de zomer gaan genieten, en van het lekkere weer volgende week. En ik hoop dat jullie het leuk vonden om weer eens wat variatie op mijn new-blog te zien!

Ik ben btw net terug van een paar dagen in een hotel in R'dam. Dus daar komt zeker nog een shoplog over.

Enjoy! XO

3 opmerkingen:

  1. Lekkerrrrrrrrrr


    xoxo
    www.fashionity.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Smoothies zijn heerlijk! Vooral in de zomer, haha. Oh en ik kijk uit naar je shoplog. :D

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha mooi zo! En mijn shoplog duurt misschien nog even doordat ik op vakantie ga. Maar daar komt dat waarschijnlijk ook een shoplog over, haha :D

      Verwijderen

Love to get a comment!