zaterdag 21 juli 2012

Tag: 25 random questions

Deze soort van 'vragen-tag-achtig-iets-ding' heb ik een beetje gestolen van de blog van Camille. Maar ik vond hem zo leuk, en ze vond dat ik haar tags wel mocht overnemen, dus, enjoy!

Het zijn 25 random vragen waar ik antwoord op ga geven. Soms een beetje rare of onduidelijke vragen. Ze zijn gegoogled, en ik hou heel erg van invullen. Ik hoop dat je het zelf ook leuk vind om te lezen!

1. Pak het boek dat het dichtste bij ligt, ga naar pagina 18 en vind zin 4.

De zin was: 'Ik heb toestemming nodig, snel.'

2. Strek je linkerarm zo ver mogelijk uit als je kunt. Wat kan je aanraken?

Een soort kastjedingetje op mijn kamer waar mijn sinas nu op staat. (:

3. Wat was je aan het doen voordat je aan deze vragenlijst begon?

Ik was mijn mobiel in de oplader aan het doen!

4. Wat is het laatste wat je keek op tv?

ICarly, op teenick, haha. Nee maar ik zet vaak de tv aan op een random zender en ga dat kijken terwijl ik 20 andere dingen doe. Ok overdreven. Haha.

5. Zonder te kijken, raad hoe laat het is.

22:00 uur.

6. Kijk nu naar de klok, hoe laat is het echt?

22:06

Ik keek net nog, haha. Maar blijkbaar gaat de tijd iets sneller dan ik dacht.

7. Wat hoor je op dit moment?

De tv die aan staat op mijn kamer en mijn ouders die op de achtergrond een film kijken beneden. Ja gehorig huis.

8. Wanneer was je voor het laatst buiten? Wat was je aan het doen?

Toen ik uit de auto vanuit de stad stapte vanmiddag ongeveer zes uur geleden.

9. Heb je gedroomd vannacht?

Ja! Maar geen idee wat..

10. Onthoud je je dromen?

Heel soms, maar meestal niet. Maar het schijnt dat je jezelf kan leren kennen door dromen..

11. Wanneer heb je voor het laatst gelachen?

Echt gelachen, dat is alweer 2 dagen geleden. Ik had een beetje een dipje vandaag en gister, mede door mijn migraine. Maar toen zei een collega van mijn moeder toen we hem tegenkwamen in een winkelcentrum. 'Waarom verkopen ze hello kitty toiletpapier? Daar ga je toch niet serieus je reet mee afvegen?'

12. Kan je je herinneren waarom?

Ja, het staat hierboven.

13. Wat is er op de muren in de kamer waar je op dit moment bent?

Wat schilderijtjes van honden en eiffeltorens. Haha.

14. Heb je net nog iets raars gezien?

Hmm.. goeie vraag.

15. Wat denk je over deze vragenlijst?

Leuk om in te vullen! Maar geen idee of iemand dit helemaal wilt lezen..

16. Wat is de laatste film die je hebt gezien?

Intouchebles, een geweldige film in de bios. Echt heel mooi, ontroerend en grappig.

17. Als je overal in de wereld zou kunnen wonen, waar zou je dan wonen?

In Parijs, of London, of gewoon in een heel rustig boerendorpje met veel tijd voor jezelf. Of gewoon in Vlissingen aan de zeeuwse kust.

18. Als je opeens een multi millionair zou worden, wat zou je dan kopen?

Een hippiebusje! Sorry Camille voor hetzelfde antwoord mop!

19. Vertel wat over jezelf wat de meeste mensen niet weten.

Ik ben een achtste Duits, Frans. En een kwart belgisch dus eigenlijk maar half Nederlands haha.

20. Als je één ding in de wereld kon veranderen, wat zou dat dan zijn?

Dat vrouwen in arme landen gelijk zijn aan mannen en niet uitgebuit worden. En dat iedereen genoeg voedsel heeft. En dat steden mooier worden opgepimt, en er geen zwaar negatieve en arrogant-egoistische mensen bestonden.

21. Vind je het leuk om te dansen?

Ja, maar ik kan het niet.

22. Zou je ooit in het buitenland willen wonen?

Ik wil niets liever! :D

23. Maakt jouw naam interessante anagrammen?

Ik heb eerlijk gezecht, geen idee.

24. Wie heeft jou het laatste gebeld op je mobiel?

Een vriendin van vroeger, die ik al lang niet heb gezien.

25. Wat heb je als laatst gedownload op je computer?

Een glee aflevering met Nederlandse ondertiteling!
Dat was het alweer lieve mensen. Respect voor je als je dit allemaal hebt gelezen, fijne zaterdag nog!
Bye! XO

4 opmerkingen:

  1. AAAAAAAAA wat een hoop vragen

    maar met 1 ben ik het niet eens wat je hebt geandwoord en datbis vraag 21 iedereen kan dansen want als je loopt op muziek kan ook al zeggen dat je danst is makkelijk dansen maar het hoeft niet altijd moelijk te zijn

    tip een heel makkelijk dansje
    doe 2 stappen naar voren 2 naar recht 2 naar agteren en 2 naar links beweeg tergelijkertijd leuk met je armen en klaar een makelijk vierkantje

    en ja kan het groot doen maar ook klien ook andersom

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je hebt 'm leuk ingevuld! :D
    Haha maakt niks uit van dat hippiebusje gek!
    Had je m'n whatsapp binnengekregen?
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  3. woeoeoeoeoeoeh euk alleen wat is anagrammen???????????
    xxxxxxxxxxxxxxxxxx vero

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuk lijstje! Leuk om te lezen :-)

    BeantwoordenVerwijderen

Love to get a comment!